06 December 2009

Mataku susah plak nak lelap

hah tgk? aku masih menaip entri lg. ngahaha.. biasa wktu cmni.. (dh kul 11.30mlm) aku dh dlm lihaf melayan mimpi2 indah. fewit. tp oleh kerana keseronokan menaip (ditambah dgn kedukaan yg mahu dihilangkn) aku msh xtido lg. kali ni aku menaip ngn tidak skema iaitu semua huruf kecil..hihi..

aku dh jd blogger tegar? lbh kurang cmtu la kot. sejak aku bwk laptop ke sini n pasang internet..aku mula aktif ngn blog aku ni. pdhal sblm ni hanya suka2 n xde org bace pon, aku je sorg bace. haha. tp aku xkisah xde sape bace. janji aku dpt luah ape yg aku rase..aku dh cukup lega, puas hati n happy..

sbnrnya aku ade 2 blog. satu lg blog khas utk kartun2 aku n kartun2 org lain. haha. tp bodohnya aku terlupa pasword lantas aku xleh sign in utk wt entri baru. mangkok tol. blog 2 usianya sama dgn blog aku yg ini. dilahirkn pd mac 2009. aku msh mencari apakah password tersebut..dush.

yg aku pelik nape bdk2 umh aku ni pun xtido lg??

3 comments:

Hisham said...

gunakanlah eyemore....hehe...xpun amalkan husnul fatimah...tk cre

Boneka tak sakit said...

semua dayang2 kena tunggu puteri tido dulu kut~ hahah komen bodek max!

hjari nie start kelas kan hehe. tu yg masih hentam layan internet kut

seimura said...

bro hisham..
hmmm..

boneka..
wah ko mmg pembodek..hahah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...