26 December 2009

AKU SGT CEMBURU DGN KORANG! WARGHHH!


WAH kema' lawa betol la ko. siap pakai contact lense gitu. lah nape mamat baju pink ni ala2 mencacatkan gambar? ciss..



Amar sedang diijab kabul. aku terima nikahnya nurul aqma binti mohd sairi dgn mas kahwinnya rm22.50 tunai.



warna silver mmg cantik n jarang pengantin pakai baju warna silver utk akad nikah. eh nape amar cm terketar2 je nk sarung cincin nih>? hahahaha..



wow cute betul posing ala2 sembunyi kt tepi katil. wahahahah.

Ok aku jeles dgn mereka. Hahahaha. Aqma dan Amar (Kamaruddin) selamat dinikahkn tanggal 14Disember lepas. Mereka just 'nikah gantung'. Kenduri akan diadakan pd Februari thn depan (2010)tanggal hari keputeraan Nabi kita Muhammad S.A.W.

Aku sgt rapat n kamcing dgn mereka n aku tau mereka dh nak kahwen tp xsangka secepat ini. Perancangan awal mmg thn depan la bln Februari tu. Tp mgkn ade sebab2 tertentu yg wt mereka awalkn tarikh nikah. Lagi sekali aku ckp, cuma 'nikah gantung'.Ntah nape aku rase sebak n sedih sgt2 xdpt dtg majlis dia nnt. Member aku Aqma ni pon ckp dia sedih sgt aku xde.

Kami mmg rapat n blh kata bestfriend gitu. Adehh nape cm nk nanges ni alahai. Isk isk.. Serius aku rasa sedih gila babeng. Bkn sedih sbb aku xkawen tp sedih la kwn aku dh tukar status n aku pulak jauh kt cni xdpt dtg n tgk majlis dia. WAAAAAAAA.... sape2 tolong pujuk aku. Sedih sgt ni.

Bertenang, bertenang. Aku doakan kebahagiaan mereka dunia akhirat. Amin. Jujur aku cakap mereka pasangan yg amat comel. Wewit. Hihi.

p/s :- sedih masih xhilang. dush dush dush.

8 comments:

abe long said...

pergh... lawo tol

nk kwen gk la

seimura said...

abe long...
yup mmg lawa kan? aku jeles ngn beliau. huhuh.
ko muda lg duk diam2 jgn gatal nk kawen awal. hahah.

abe long said...

mmg lawa pon...
sape la laki betuah tuh...
ko bile nk kawen?
hahahha

wes...

id YM ape?

seimura said...

abe long...
ye mmg bertuah.
aku tgu hbs blaja n dh keja kot, huhu.

putericahayapermata_seimura@yahoo.com

Kamsiah said...

seronoknya jadi pengantin,jadi raja sehari..kalau boleh mahu jadi raja setiap hari..:)

Jard The Great said...

aku rasa.. a ku pon jeles gak.. uwaaaaaaa

Boneka tak sakit said...

hrumm biar aku pujukan la lalala.. :P
huhuh ko kahwen ajak la aku.. aku nak duduk atas pelamin dgn ko hahaha

mcm bangkai~

seimura said...

sis kamsiah...
memang seronok. bila nk sampai seru nih? hahah.

sis jard...
aku lg berganda2 lbh jeles sbb dia kwn aku. huwaaaaaaa~

boneka...
tq tlg pujuk.
erkkk atas pelamin??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...