30 December 2009

Hari-hari Yang Sibuk

Assalamualaikum...

Firstly maaf la menghilang selama beberapa hari kerana agak sibuk dan line internet pon wt hal selama 3 ke 4 hari tah. Tp aku still baca blog kalian yg berada dlm senarai blog list aku melalui handphone aku cume xblh nk komen.

Apa? Bace guna handphone? Canggih betol. X mahal ke? (soalan2 yg bermain di minda pembaca). Jawapan ; ye guna handphone melalui google n taip alamat blog aku ni then klik mana2 update terbaru drpd kalian lantas ter'appear' lah post atau entri terbaru kalian so aku terus membacanya tanpa ada masalah. Murah je xmahal langsung. Sgt2 murah. Sehari selama 24jam cuma luak 75sen je (duit Malaysia) bile guna gprs n main internet dlm hp. Murah sgt2 n berbaloi2. hahah.

Ramai tertanya2 bila aku ckp aku on9 ym guna hp. Xmahal ke? Spt yg aku ckp td xmahal pon malah murah sgt2. Aku xingat had main internet dgn kadar 75sen tu kalau xlbh 5000kb ke brapa tah. xsilap aku 5000kb kot (5mb). Lgpun hp aku mmg antara yg canggih pun hahaha. Tibe2 ade unsur riak di situ. Ahaks.

Hari-hari yg sibuk kebelakangan ini gara2 kwn aku (bdk umh) yg mahu pulang ke Malaysia (dh smpai kot skrg ni). AlhamduLillah beliau telah tamat pengajian. So sejak hari Ahad kami mula sibuk gitu wt majlis utk dia selain masak2 n kemas2 barang. Namanya Anis (gelaran di rumah Ayong) org Negeri Sembilan. *Terus pandang boneka. Sebaya aku n beliau merupakan graduan Al-Azhar University dlm bidang Sarjana Muda Syariah. Setakat yg aku tau beliau msh lum berpunya hihi.

Aku ponteng kelas hari ni sbb keletihan n kepenatan. Esok baru dtg kelas. Aku pon sambil2 mahu blogwalking walaupun aku dh bace kt hp. Heheh. Doakan aku sihat n xmudah letih. Terima kasih. Sayang you all.

p/s :- aku try upload gambar tp xblh kuar lak. cuba lg lain kali.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...