05 December 2009

Jgn main perli2 aar... aku tumbuk bijik mata ko kang!!!

Nak tau sesuatu???? Aku adalah seorang yg berterus-terang. Aku xmain perli2 ke, balaghah, sindir, lafaz kinayah, lafaz isti'arah, lafaz tasybih....aku xfaham...(kdg2 buat2 xfaham).

Aku benci dgn sindiran. Kalau xpuas hati, ckp depan2 ok?? Xperlu sindir2 atau perli2 gua!!! Cakap n bgtau je terus terang ape ko tak puas hati ngn aku!! Aku xpeduli ko nk ckp belakang ke, ngumpat aku ke, kutuk belakang ke itu suka hati korang. As long as aku xtau....aku maafkan aje (kalau dh tau pun aku still maafkan..).

TetApi kalau perli n sindir depan2....aku mmg benci manusia jenis ni!!! Rase nk tumbok je tulang rahang ko xpun bijik mata ko!! Tak kena maki ngn aku dh cukup bagos tahu???!!!!

p/s 1 :- Sape2 terasa sila minta maaf ngn aku. Aku xredha kang!!!

p/s 2 :- Tibe2 terguna beberapa perkataan arab... Harap maaf klu xfhm.

4 comments:

Boneka tak sakit said...

uiysh cik puteri garang yer.. hahah :P

seimura said...

boneka...
hik hik hik...

Hisham said...

sabar2...awk tu pompuan...jg tgkah laku ..n adad...hehe..tk cre k

zumie said...

uhuhu
garang thap gaban

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...