25 December 2009

HIJAU UNGU KEHIDUPANKU


white board saiz comel warna ungu.



meja dan mouse kaler hijau. fewit.



katil aku dengan cadar kaler ungu. wow cantik bukan> hahah.

Poyo je tajuk tu. Biasa orang kata hitam putih kehidupan tapi aku lain sikit, hijau ungu kehidupan.

Hijau dan ungu adalah warna kegemaranku. Heheh. Sejak kecil aku memang suka sangat warna hijau. Damai je rasa. Kalau pilih baju raya nak kaler hijau. Beli apa-apa barang pun mesti nak warna hijau. Hijau hijau dan hijau sahaja yang cantik di mata aku. Selain hijau aku suka juga kuning dan putih tapi hijau lebih mendominasi hidupku (wahhh gitu..haha).

Entah sejak bila aku mula jatuh cinta dengan warna ungu. Cantik. Baru aku perasan warna ungu ini warna yang cantik. Aku rase sejak aku masuk MARSAH aku dah mula suka warna ungu. Barang-barang dan baju-baju dah mula beli yang warna ungu je. Hahah. Tapi hijau tetap aku suka dan tetap nombor satu di hati. Wow. Haha.

Kata orang ungu ni warna orang pompuan selain pink. Entah la mungkin jugak kot. Macam pelik je bila lelaki suka warna ungu atau pink. Hihi. Aku ade seorang kawan lelaki suka sangat warna ungu, memang kaler fevret dia lah. Mula-mula aku macam pelik dan nak ketawakan dan aku siap cakap ‘macam pompuan je suka warna ungu’. Hehe. Tapi terpulang la nak suka warna apa pun. Lelaki ke perempuan ke, tak kisah la.

So memang kebanyakan barang-barang termasuk pakaian aku didominasi warna hijau dan ungu (sekarang macam ungu lebih banyak). Hidupku dikelilingi warna-warna cantik ini. Hidup anda pula dikelilingi warna apa?

p/s :- warna turquoise / cyan / firus pun aku suka jugak. Cantik.

Selasa – 22 Disember 2009

4 comments:

Boneka tak sakit said...

rasa ungu mcm tak chantek la.. sebab warna dia mcm gelap tak rasa cmtu ke..

hijau2 daus fav aku!!
heheh ko pown suka lah hijau2 daus


hahha *serius tak slh eja tu...

seimura said...

boneka...
hey ungu pun ade yg cerah, lembut, terang. bkn gelap je.
ko boneka hijau.

Fatt Chin Choy said...

aku suka biru n ungu
BLUE pun suka

seimura said...

ah fatt..
o ko pun suka warna ungu ye. err npe blue sumer huruf besar?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...