06 December 2009

Aku betul2 rasa down.....

Ye aku betul2 tgh down skrg.. Malangnya hidup aku ni... Di bawah ada sedikit coretan n luahan rasa hati...

Aku tau aku tak sempurna malah banyak sgt kekurangan. Aku suka marah2, xsabar n suka tuduh yg bukan2. Ni adalah sikap aku yg paling teruk n buruk.

Waktu2 mcm ni aku aku mula teringat mak, abah, famili n rasa nak balik Malaysia. Malah ade satu tahap sampai aku rasa nak bunuh diri!! Aku sbnrnya xsekuat mana...aku lemah dlm mengawal perasaan..aku xkuat..(aku menaip entri ni dgn airmata berjurai2..).

Maaf aku xboleh nak kongsi dgn sapa2 hal apa yg buat aku rasa sgt2 down skrg. Biarlah jd rahsia hatiku. Cuma ade beberapa soalan aku nak tanya tapi pasti tiada jawapan utk soalan2 aku tu..

Kenapa mereka susah nak faham aku?? Kenapa mereka mesti kecewakan aku?? Kenapa mereka semua ni mulut manis, hanya pandai berkata2 n berjanji?? Kenapa mereka mungkir janji?? Kenapa mereka kejam terhadap aku?? Kenapa aku harus bertemu mereka?? Kenapa mereka mesti sakitkan hati n perasaan aku?? Kenapa aku xmati je??

Aku berkata mcm org xde iman. Sungguh aku benci dgn permulaan tp pengakhirannya mengecewakan. Aku...aku...aku mmg sgt malang....

Ya Allah beri aku kekuatan....

3 comments:

Hisham said...

dan janganlah kamu berputus asa daripada rahmat Allah. Sesungguhnya tiada berputus asa daripada rahmat Allah melainkan kaum yang kafir."
-Surah Yusuf ayat 12

Boneka tak sakit said...

hai~ cuba ko luahakan kat aku! kompem aku try pahami ko!
tapi tu lah krang ko syok aku punya hahah caring kata kan hahahah

:P tamau sedih2 kalau ko nak maki sap2 maki aku lah aku suka beb

seimura said...

bro hisham..
thanks

boneka..
hehehe... dirimu begitu menghiburkan.. hahahaha..(ko jgn bangga okay?)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...