06 December 2009

Aku dah bertenang...

Alhamdulillah...sesungguhnya aku masih kuat, cekal, tabah.

Esok aku dh mula kuliah so hr ni aku nk wt entri byk2 coz mgkn xsempat nk post entri baru lepas ni. Kuliah aku enam hari seminggu...(Jumaat je cuti..). Aku perlu menghapuskan kesedihan n kekecewaan ni dgn menyibukkan diriku dgn kuliah, kelas2, buat kartun n apa2 aje la yg blh buat aku lupa kesedihan aku. Sila bg semangat kt aku..hihi...

Hmm.. azam baruku mulai esok..(cehh..).

1- Aku nk mula melukis kartun.
2 - Aku nak mula hafal matan Jazari.
3 - Mula kemas kini nota2 Qiraat n subjek2 lain.

Selain perkara di atas esok aku nk hbskn basuh baju n sidai. Setelkn semua housework sbl Zuhur. Kuliah aku mula kul 1 ptg. Aku mmg rindu nk g Maahad. Dah 2minggu lebih aku xdtg Maahad. Seminggu kursus perubatan islam, pergi safarah, pastu seminggu cuti raya haji plak.

Ok girl, study sungguh2 n bersemangat melakukan semua perkara. Ganbatte!!

3 comments:

Hisham said...

ok i stuju azam2 u tu...jgn x wat plak...ok...kuat smangat..

Boneka tak sakit said...

abg rela puteri abg real melepas kan mu..... :P
*berusaha okay!

seimura said...

bro hisham..
thanks..

bro boneka..
trimas2....:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...