25 January 2010

KALI NI AKU INTERFRAME (mcm salah eja)



Hari ni drpd pagi sampai petang aku kat Markaz je ade diskusi kitab seperti slide di atas.  Letih la jugak kan pg sampai ptg. Tp ade la gak berenti rehat utk makan dan solat. Aku sgt2 suka dgn diskusi kitab kali ini yg amat menarik dan aku xmengantuk pulak hahaha.




Cuba cari perbezaan antara dua kitab ini? Haha.


Kitab di atas lah yg didiskusikan. Sgt2 menarik isinya. Dalam Surah An-Nur ( dlm Quran juzuk 18 mukasurat 350) mmg terdapat banyak sgt hukum hakam agama Islam. Ade hukum hudud bg penzina, org yg tuduh berzina, hukum bersumpah, aurat, beri salam dan mcm2 lg lah.

Maaf kali ni xbanyak gambar aku upload sbb aku agak sibuk n xsempat nk snap pic bangunan2, suasana kat luar. Lg satu aku malu la kan asyik amik gmbr je cam org jakun je gayanya huhuh.

Tapi ade gak satu gmbr spesel utk tatapan korang nih nak tunjuk aku ni seorang perempuan ahahahaha.
























 
Konon2 xpandang kamera la ala2 merenung jauh. Tp yg tukang snap ni amik mase lame sgt pd hal aku dh kesejukan dek kerana angin sejuk waktu petang. Aku nampak sgt comel bukan? Mcm umur 15 tahun ahahahaha. 

Ok cukup la aku inteprem diri kali ni. Ahaks. Sbnrnye sblm gmbr ni ditangkap aku baru je lepas angkat kain kat ampaian tu hahah. So aku dgn gaya smartnye bergambar kat balkoni. Kacak kan aku?



p/s : aku semakin berani menonjolkan diriku yg sebenar. weeeeeee....






13 comments:

.siv. said...

siyol.
macho giler lu.
gua gay.
jom kapel!



lu amik kos ape?

seimura said...

siv.....
ahahahahaha!!!
mmg macho kan?
gua pun gay jugak.
ok jom kapel gua jd abg sbb gua lg tua dr lu hahah.

takhasus qiraat
(mst lu tercengang xpenah sgr nama kos nih)

Tawel Sensei said...

Ampaian rumahmu sangat aneh. Nampak hampir-hampir sama dengan kabel elektrik kat sebelah kiri gambar tu. Haha, ok tau dah. Memang la kau ni perempuan sebenarnya.

Boneka tak sakit said...

begong ada ke org igt ko lelaki!

ko semakin berani menonjol kan diri! :P
apa yg xberani yer, :P

ko memang mcm bdk2 muda remaja i like~

Faarihin said...

"eh.. adik tak pi skolah eh.. dok berangan aje kat tepi balkoni.."

hahaha.. memang comey aje cik seimura ini.. huahuahua.. opss nanti kalau cik seimura tau saya pun lebih kurang cam dia.. mesti dalam ati dia kata.. "arghh.. budak ni nak kate aku ni adik padahal dia lagi kecik dari aku"... hahaha.. boleh plak tetiba saya berimaginasi.. huhuhu.. =P

owh yer.. aper perbezaan di antara kedua2 kitab itu.. tgk sama aje..

fiD said...

napegune bahasa melayu wei? huhuhu

ala, tunjuk jew diri kamu...uhuuh

wahai cik nur.

Ms.Independant said...

wah! dah expOse dri!
I likeee!!!~

:)

seimura said...

tawel sensei.....
haah memang kabel ngn ampaian benda yg sama..(aku tipo)
hak hak hak tp msh ade yg keliru ngn jantina diriku ini..


boneka....
mmg ramai ingat aku lelaki sbb nickname seimura tu. org biasa xperasan alamat blog kita apa.

ye aku berani nak tunjuk diri aku yg macho lg penuh misteri nih haha.

aku lbh muda drpd remaja wakaka..


faarihin....
"oh ni dah hbs waktu sekolah, dah petang haha"

ok cik faarihin kita sama2 comel sbnrnye..(tibe2 aku nak bgtau tinggi aku cuma 156cm je hahaha). untung jd org badan kecik nih semua org bg perhatian. ceh xde kaitan :p

perbezaan antara dua kitab itu ialah; sebelah kiri bersampul, sebelah kanan tidak hehehe.


fid....
haa?? ape yg guna bahasa melayu ni?

kan aku dah tunjuk diri aku ni encik firdaus?? huhuh.

seimura said...

ms.independant.....
hahaha saje nak glamer..

Faarihin said...

alahai.. kenapa cik seimura lagi tinggi ni.. dush..dush.. kasi penyekkan sket cik seimura..kasi kurangkan 6cm.. hahaha.. =P

seimura said...

faarihin.....
hah?? hbs tu tinggi ko berapa cik faarihin? comel betul la ko nih.

Faarihin said...

hahaha.. biarlah rahsia...

seimura said...

faarihin....
adehhh rahsia pulak dia.. cam tiru ayat n style aku je? hahaha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...