04 January 2010

Entri Tengah Malam (eh dah masuk pagi la...)




Haih. Sejak bila tah aku jd kaki study mlm (pd hal baru mlm ni..dush). Sbnrnya aku ni pemalas nk study kt umah muahahaha. Aku hanya tumpu perhatian 100% dlm kelas je ketika Sheikh dan Sheikhah mengajar. Ataupun jika kdg2 mereka masuk kelas lmbt,(kdg2 pensyarah xdtg) aku akan study sendiri atau ulangkaji dlm kelas. Kira dlm kelas lah waktu study plg bermutu dan berkualiti hahahaha.

Sbnrnya aku dh tdo awal td kul 6.30 lpas Isyak. Then aku bgn kul 9.30. Kul 10.00 bru aku start study n ulangkaji. Sbnrnya pensyarah yg bg tugasan...hari Isnin Qiraat Amali Surah Maidah 2 maqra' terakhir dgn bacaan Imam Warsy Asbahani dan Azraq. (ok aku tau korang xfhm ngn tugasan ni, diam2 sudah haha).

Tu yg seperti gmbr di atas bersepah dgn sumber2 rujukan (cehh). Tp tepat kul 12 td aku on laptop nk tgk line elok ke x. Line laju lah pulak tgh2 mlm ni. Tu yg aku smpt blogwalking cket2 n wt entri baru hohoh. Dan mata aku lak msh lom ngantok. Cuma aku xon ym je hehe. Err tibe2 rase lapar lak lepas2 study ni. Hoh mcm nk makan jap. Tata. hahaha..

p/s : wo aku teruja plak dgn BBN ngahahaha.

3 comments:

Boneka tak sakit said...

serius ke ko teruja dgn BBM huhuhuh
aku tgh pening2 lalat nie xberapa paham pown ada

hari lepas settel kerja tanya tol2 la apa kesh BBN nie..*muka serius

GhOsToNe said...

uiks..

besh gile makan tgh malam..

supper...

sagt besh!

seimura said...

boneka..
yg sbnrnya aku pon xfhm hahaha. sbb tu aku teruja nk tau ape kebendanya BBN nih.

ghostone...
mmg besh wei...
nak join? heheh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...