10 January 2010

bangkai tol internet umh aku nih!!!



Wui letih2. 2hari lepas sorang lg bdk umh aku blik Malaysia (hbs pengajian). Tu yg agak sibuk 2,3 hari sbl beliau berangkat pulang. Ramai btl org dtg umah. Kitorang plak sibuk masak dll. Cewah.

So Jumaat mlm Sabtu yg lepas kami hantar dia ke mator (airport). Balik drpd mator aku tido je dlm van ngahahah. Kami seramai 12org antar dia, bdk umah aku 5org je.

Dalam perjalanan balik tu...dlm lg sejam nk sampai Mansurah, kabus tebal sgt2. Lgsg xnmpak apa2. Kt cermin tingkap van (tremco) penuh ngn kabus, wap2 lgsg xnmpk jalan. Mmg sejuk sgt2 wo time tu. Aku rase dlm 8 darjah celcius je...

AlhamduLillah Kami selamat sampai umah jam 2pg.. Letih gila la. Tp esoknya (sabtu) aku tetap g kelas mcm biasa. Line internet lak baru hari ni ok. Aduhai...

p/s: ptg ni nak ziarah kawan aku yg tunggu hari nak bersalin anak pertama. weeeee..

15 comments:

::[si putihpurple]:: said...

wut??
kwn kau nk besalin??ohhh~

kau xjeles??hehe;)

ada said...

weh, ko belajar kat mesir eh?? -hahah, bodoh gle soalan aku..

member aku pon ramai weh belajar kat sana.. ke ko kenal ntah..

aku dulu mak aku tak bagi jejauh.. belajar dalam mesia sudah..

amirah said...

patutla baru post entri baru..tenet kiok upanya..

bes r kwn awk dpt baby..tahniah2buat dia ya

fiD said...

wah, upenya hang la dr mesir tu bile cek nuff,, huuuu...

time 4 relax la bro! ok!

Kapten Luffy said...

ko tak kesunyian ker ramai dah balik?

seimura said...

si putihpurple...
ngeeee.....aku xjeles pon sbb aku lom kawen. kwang3..

ada...
hehe haah mgkn ade yg kenal. ko org mane eh?
xpe la ikut ckp mak..lbh berkat..hihi.

amirah...
haah sbr je la ngn tenet ni. mcm nk rejam arab tenet tu ngn tombak.

fid...
haah aku la tuh orgnye..heheh..

kapten luffy...
xla. umah aku ade 5 org skrg. ok la tu..

Faarihin said...

rileks2.. jangan marah kan line itu.. dia tak bersalah.. hahaha..

seimura said...

faarihin...
hahah..tu la sape perlu dipersalahkn? huhuh.

hisham said...

salam...sape wat kwn u tu smpai die bersalin ??

seimura said...

bro sham...
laki dia la yg wat. huhuh.

Boneka tak sakit said...

teruk tol line mesir.. :P tapi semalam mcm ok je! :P

Dak Wan said...

Huish? Line memang teruk ke? Dah cuba setup semula modem?

seimura said...

boneka...
tu la kdg2 ok kdg2 k.o

dak wan...
bkn pasal modem nih. hari tu arab tukar wayar. pas tukar wayar yg line jd cmni..

ada said...

aku perak.. tapi belajar dekat kedah.. so, ramai la kawan2 aku g sana..

seimura said...

ada...
ohoh...ramai bdk2 kedah kt mesir nih..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...