02 January 2010

Aku Benar-benar Terluka...

ceh xpasal2 wt entri pasal kecil hati n terluka plak. tp serius aku btl2 kecik hati ngn seseorg. sedih sgt2. luka kt hati mmg sgt2 menyakitkn...sgt2 sakit xterluah oleh kata2. kenapa ya manusia begitu kejam melukai perasaan org lain? kenapa begitu tegar??? kenpa?? kenapa??

sakiiiiit sangat. sakittttt sgt, sakiiiiit sgt. itu je aku blh kata. aku xmau menyumpah seranah n memaki hamun skrg ni. aku cuba tahan. walaupun sangat sakiiiiit tp aku cuba bertahan. sakit n pediiiih sgt. sakit ok sakit sgt2. ah sial la!! kenapa aku lembik sgt ni ha??!! bodoh bodoh bodoh!! aku termaki2. ah aku peduli apa! aku nak org tau yg aku rase marah n terluka dgn ko yg mcm bagus sgt tu mangkok!!!!

ini sgt2 gila. aku kt cc skrg ni sbb line kt umh aku xbrape elok. lg 2minit mgkn azan mgrb tp aku msh xbalik lg. aku saje nk buat perangai gila. kat mesir ni student pompuan (malaysian) xdibenarkn berada di luar rumah slps waktu mgrb. dilarang. mst ade kt umh sbl mgrb. tp aku sengaja nk langgar peraturan. aku benar2 memberontak!!

sial la ko mangkok!!! ko yg wt aku jd mcm ni bangkai!!! bangsat sungguh insan nih!!! ye aku mmg mulut jahat suka maki2. tp aku xkan maki2 tanpa sebab. bile org wt bangsat ngn aku aku xkan teragak2 utk memaki2 beliau! brengset!! siaaalllll!!! rase nak rejam ko ngn batu bata kt sblh umah aku tu (umh jiran tgh renovate umah). Cilakak!!

ok aku sengaja nk wat perangai degil lg terjal nk balik umah dkat2 wktu isyak. umh aku xla jauh sgt ngn cc ni tp still bahaya seorg gadis jalan sorang2 mlm2. tp aku sengaja nk wt mcm negara sendiri. ceh kalau negara sendiri pun xpnah la jln sorg2 mlm2 melainkan bus smpai lmbt kt terminal larkin, so sorang2 la jalan. tp negara sendiri lain, kita berani.

grrrr....aku mmg anak degil ngn nakal. ah aku xpeduli. aku tetap nk balik malam. mintak2 xterserempak ngn ustaz2 (student lelaki Makaysia digelar n dipanggil ustaz). kalau terserempak mati lah aku kena soal jwb lak adeshhh. dasar degil punya budak. ah biarlah suka hati aku lah. hahahaahaha.

ok aku rase tenang dh luah kt cni. aku xla membenci dan berdendam cuma aku rase geram, marah, kecewa dan sedih. rase mcm nk nangis tp xjd nangis sbb aku dh tulis kt cni. bodo betul la ko mangkok!! suka sakitkn hati aku kn?? hey aku tumbok muka ko kang baru tau. aku pun ade taekwondo n silat. nak aje aku banting ko ke lantai. walaupun aku kurus tp tenaga aku kuat jgk nk pukul n banting org. lg plak saiz ko lbh kurang saiz aku je. aku siku je dada ko pn ko dh blh terkulai. ceh mcm ganaz sgt haku ni gila betol.

nasib baik la ko jauh dpisahkan oleh byk benua. kalau tidak..... grrr aku dh pijak2 ko tau x? potong kang baru tau. potong jari. ceh sampai hati ke nk kerat jari org? melampau2 je aku jd samseng.

ok azan mgrb dah berkumandang n kejap lg misi aku terlaksana iaitu nk balik dekat2 waktu isyak hahahaha. aku mmg gila. wo entri ni lbh pnjg drpd biasa lantak korang la larat nk bace ke x aku xamik kisah.

aku dah lame xmelukis so mlm ni aku nk melukis. melukis blh tenangkan cket jiwa aku yg kacau n fikiran aku yg kusut. hahaha. biadab betul beliau ni buat aku jd cmni, sial!

p/s :- serius aku rase betol2 nk bg penumbuk kt muka dia. dush!!!

5 comments:

kawie2020 said...

sape buat ko camnih ek? isk..isk..isk..

abe long said...

xpe xpe xpe
abe long masih ade
meh meh meh

hisham said...

salam putri..nape nie..??,,sabar k..kt sy ade..YM kalo ade prob. ke..tk cre

Boneka tak sakit said...

hehhe marah sungguh dush2 tu masik buat ko cute puteri kalau serius sila buang dush2 tu hgahaha

seimura said...

bro kawie...
ade la sorang insan tuhh... tp aku marah2 ni kejap je. dh hilang pon.

abe long...
meh meh nak ajak g mana tu? huhuh


bro sham...
cuma luahan perasaan je sy dh ok. time kasih..

boneka...
hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...