02 November 2009

huwaaaa.....

selamat kembali ke mansurah... ahaks....

wuiii... byk keje nk kena buat ni.. paranoid paranoid. 1 mslh dh setel iaitu beli simkad bru n pakai no bru. no lama dh xleh guna. expired kot? huhu....

mslh kedua ialah iqamah @ visa. hmm.. td dh amik borang. tinggal kena amik tasdiq ori drpd k.tie. mgkn sok bru aku jumpa dia kot. esok aku dh bersedia utk ke kuliah. cewah. hahaha. then lusa pg bru aku akan ke jawazat (imigresen) semula n setelkn visa aku. mudah2an semua berjalan lancar insyaAllah.

perkara yg lain ialah... hmm pasal nk kemas barang. kui3. aku kena kuarkn kotak2 dr bwh katil utk kuarkn pakaian2 yg kusimpan lbh 5 bln yg lalu. heheh. kuarkn lihaf, baju2 sejuk n apa2 yg patut. smlm aku dh kosongkn bagasi aku n dh kemas n susun sumer brg2 dlm bagasi 2 kt almari n rak, kire setel la 2. tinggal kotak2 isi makanan lm kemas lg. tgu mila blik bru aku bukak n kemas. sng je 2, hari ni dh leh setel.

hmm.. jap lg blik umh aku akn call faridah n borak2. mintak jadual maahad skali. td aku cuma mintak jadual kelas sheikh je kt kak tie. apa la...so esok aku dh bersedia utk ke kelas. jeng3...

perkara lain... aku dh mula makan ubat-ubatanku ikut time. n dh start pkai krim yg doktor bg. so harap2 penyakitku akn beransur sembuh. amin..

perkara lain ialah.... hihihi. esok adalah hari lahirku yg ke.... (rahsia). kwang3. aku x harap apa2 wish or hadiah or kejutan istimewa utk aku. xkisah lgsg klu org xingat. cuma aku nk setelkn mcm2 perkara ni secepat mungkin. so aku leh mengaji n menghafal dgn tenang, blh g kelas ngn tenang n fikiran xberserabut. azam sempena hari lahir? jeng3.... rahsia. ahaks...

xde pe nk bebel... chow...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...