26 November 2009

BENCI!!! BENCI!!!! BENCI!!!!!


AKU BENCI DGN KAU AKU BENCI!!!!!! KAU MEMANG SIAL!!!!! SIAAAAAALLLLLL!!!!!

aku benci dgn makhluk ni! dia ni buat sial ngn aku! hati jahat aku meronta2 nk doakan yg xbaik n buruk2 untuk dia. hati jahat aku ni terpanggil2 utk doakan kecelakaan utk dia. hati jahat aku ni nak sgt doa biar dia mati cepat. bencinya!!!!! memang dia ni manusia bangkai, cibai, bastard!!! ikut hati aku yg jahat n dirasuk syaitan ni nak aje aku bunuh dia!!! sebelum bunuh aku nk seksa dia biar dia rasa azab yg teramat sgt sebelum menemui ajal!!!

tp hati baik aku ni suruh maafkan je dia. hati baik aku ni suruh doakan yg baik2 utk dia. hati baik aku ni suruh aku bersabar. hati baik aku ni suruh aku redha n bertenang, jgn ikut perasaan jahat. hati baik aku ni suruh aku lupakn aje semua perbuatan jahat dia pd aku. ya...lupakan dan maafkan...dan doakn yg baik2 utk dia...

p/s:- hati jahat aku masih terus memaki dia.... hati baik aku berkata..'Astaghfirullah...'

8 comments:

kawie2020 said...

isk..isk..isk.. siapa yg buat awak marah nih? ckp ngan sy.. meh nak lempang sikit....

seimura said...

abg kawie... aku sungguh marah pd org itu tp sy xnk kenang lg..cukuplah cukuplah...(emosi cket hahah)

p/s:-jgn jgn lempang, terajang je. hahah...

Boneka tak sakit said...

heheh ko marah aku rasa cute kut! hahah

wei.. jgn lah pk2!
ada ke doa kecelakaan!! :))
rilek2 sudah..

sap lah mamat yg buat ko marah tu! aku rasa dia dah buat kesilapan besar lah!! ko all that apa!

seimura said...

boneka tak sakit..

ko ni jgn puji cm2 aku rase malu smpai nk sembunyi dlm laci.heheh..

xla...2 cume hati jahat aku yg berkata..

ye btol2 abg boneka time kasih bela diriku..(ni wt aku syg ko lbh ni..)

Boneka tak sakit said...

bagus misi aku memang nak buat ko syg aku lebi dari abg2 ko yg lain!! hahaha sambil jeling kat kawie dan sham!!

seimura said...

hihihi..adakah misimu berjaya? jeng jeng jeng...

Hisham said...

u pas solt mnta kt allah ampunkn segale dosa2 umat same idup ataupn yg tlh mati...insya allah ,,kalo u ade wat slh ngn org,moge2 org tu pn akan wat aper yg u wat...aminnnnnnnnn..

seimura said...

ohoh thanks bro hisham atas nasihatmu. aku mmg sentiasa doakn semua umat islam. entri ni sekadar lepas geram ja. huahahah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...