26 November 2009

tiba2 perangaiku mase sekolah terbongkar... tidakkk...

bru kejap td member kolej tegur aku kt ym. dia bru keje jd cikgu kt sekolah lama aku dulu..(SMAKJ). xla bru sgt, dh 4 ke 5 bln entah. aku dpt tau dia ajar sekolah aku 2 dr kwn aku yg lain. so terjadi la perbualan kitorg dlm ym sperti ini..

dia : woi ape cer?

aku : cerita dari hati

dia : selamat hari raya.. eh dh ada pengganti ke?

aku : selamat hari raye gak. xla.. mana ada

dia : eleh ko. eh ko tau x aku keje mane skrg?

aku : smakj

dia : sekolah lame ko

aku : ko sombong xbgtau aku pun

dia : dh ko xtanya xkn aku nk ckp

aku : eleh

dia : ko famous gak ek kt sekolah

aku : haa??

dia : ko dulu nakal giler mase kt sekolah kn?

aku : hahahaha... mane tau nih?

dia : haha adalah..

Aku : mst cikgu2 aku yg citer

dia : aku yg tanya. dh xde keja aku tanya la

aku : tp aku bangga la cikgu2 smua syg aku.. ceh

dia : haha biasa la 2

aku : eh tp cikgu sape yg citer pasal aku?

dia : adalah.. rahsia

cis aku xdpt korek dr member aku ni cikgu sape yg bukak 'aib aku (huhu). tapi serius aku rase bangga cikgu masih ingt aku lg pd hal dh tujuh tahun aku meninggalkn alam persekolahan. aku mmg femes n glamer kt sekolah. huahahah...(glamer krn kenakalanku...toink).

tp nakal2 aku pn xde la smpai kena gantung sekolah, buang sekolah..(sambil perli budak2 laki jahat n nakal yg kerap kena gantung n buang sekolah..hahah..). ala setakat langgar peraturan n disiplin..(aku dlu sekolah asrama penuh).

tp yg best ada ungkapan begini untukku..'xsangka f.... masuk marsah amik t..... lg'(nama n kos dirahsiakn haha). 'Alhamdulillah f..... masuk marsah... xsangka betul.' 'menjadi org jugak si f.... ni' (yg ni aku reka sendiri je hak hak).

whatever aku nk ckp.. xsemestinya bdk2 yg nakal mase sekolah 2 masa depan dia xcerah. n xsemestinya bdk2 baik mase sekolah btol2 jd insan berguna di masa depan.

p/s : sbnrnya aku nk ckp bahawa aku mmg femes, glamer n dikenali walau di mana aku berada. lalalalala...

2 comments:

Boneka tak sakit said...

1st!!! hahah aku no1 dlm hti dan komen ko haha :))

ala ye ke ko nakal!
ala cute yer ko!
aku rasa ko skrang dgn dulu sama je sikit pown tak berubah hahaha

sori lah aku nak bagi cm best sikit! aku nak ucap selamat hari raya! selamat bercuti! jgn diri! kalau aku rindu ko aku akan kasi tau!

aku jrng rindu awek! so kalau aku kata aky rindu maksud yer betol lah! dan ko harus bangga! haha..

sham dan kawie sila skandal kan aku dgn beliau hehehe bye!! aku dah najk tutup kedai! :)

seimura said...

haha aku mmg dr dulu xberubah perangai gila2 aku nih (n perangai sengal yg lain).

selamat hari raye gak wt ko. jgn mkn byk sgt raye nih nnt gemok. muahaha..

aku rindu kamu...kamu rindu aku...lalalalala

kasih sayangku sama rata antara boneka, kawie n hisham. eh ape aku ckp ni? poyo btl...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...