20 February 2010

SINAI PART 5

SINAI PART 5

Sambungan…. ( 2 Februari 2010 )

7.55 AM – teruskan perjalanan

Jom turun tangga!
Besau2 anak tangga ni.
Ohh sang mentari…
Aku baru lepas turun tangga ini.
Banyaknya anak tangga!
Baru lepas turun tangga ini juga.
Rumah usang.
Baru nampak rumput hijau. Drpd td hanya batu bata je kelihatan.
Jauh lagi ke nak sampai bawah ni?
Rukia dan Matsumoto sedang turun tangga.
 

Hampir sampai ke bawah..(dah sampai pun..).


Cerita:- turun memang senang tapi sebenarnya kaki lagi lenguh dan sakit sebab semuanya kena turun tangga. Setiap kali kaki melangkah turun anak tangga, akan terasa sgt sakit kat lutut.

Benarlah aku kurang stamina tapi aku tetap cergas. Weeeee~

Bersambung….

7 comments:

ber_uwang said...

jauh perjalanan banyak pengalaman

iqbalsyarie said...

Sunhanallah.Cantik sungguh ciptaan Allah.Moga Allah beri peluang utk saya ke sana~

Jard The Great said...

wargghhh.... canteknya template baru..

Moon BlooDy Spell said...

baru nampak rumput.. hehehehehe

fiD said...

jap!

tempate baruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!

letak la nuffnang, dapat singgit 2 inggit,,hehehe...

ko makan ape ek kat sane? mcm x makan jew kat gunung tue, hhuhuh

fiD said...

jap..

lagi sklai,, cantek template,hehehe

seimura said...

pakcik ber_uwang....
ye benar itu, hehe.



iqbalsyarie.....
insyaAllah akan ada peluang kamu nanti. :)



jard the great....
weee trimas2 hihi.



moon bloody spell....
hahahah..



fid....
weee kau nampaknya begitu teruja fid hak hak.

adoii xreti la nuffnang2 ni, ngeee..

xmakan apa pun, xde selra nk makan sbb nak lekas turun smapai bwh. minum air je la.

ahahaha terima kasih..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...