13 February 2010

DAHAB part 1

Sambungan…. ( 31 Januari 2010 )



1.00 PM – tiba di Dahab

- masuk hotel, rehat, solat, makan



3.45 PM – tiba di tempat snorkeling
Apa itu snorkeling? Hoho ala2 diving tp xla dalam sgt sampai ke dasar laut gitu. Alatan dia sekadar pakai google, paip utk bernafas guna mulut, selipar cm kaki itik tu (ape tah nama dia aku lupa) dan jaket bg yg xpandai berenang mcm aku! Muahaha. Bg yg pandai berenang just pakai google n paip tu dah cukup.
Yg join aktiviti ni? Lelaki semua join. Hoho. Perempuan xsemua coz xsuka kot main air? Agaga. So yg turut serta dah tentu Seimura, Rukia, Yuzu, Karin dan Tatsuki.



Ape tah nama tempat ni aku dah xingat hahah.



Aku dan Rukia teruja betul tengok unta dari jarak dekat. Haha.


Amik gmbr dr jarak jauh cket dulu xberani datang dekat. Kui3.


Okay dh dekat cket. Pandai unta ni pandang kamera. Hehe. *Ada gmbr aku dan Rukia pegang badan unta ni pakcik arab yg tolong tgkapkn tp guna kamera Rukia. Aku lum amik lg gmbr2 tu drpd dia.


Maaf xde lak gmbr2 time kitorang snorkeling. Dah semua masuk laut sape lak nk pegang kamera n amik gmbr? Haha xpe lah. Tp memang seronok wo, nmpk ikan n batu karang.

Mula2 berenang air masuk hidung la, mata la. Pedihhh je. Orang dh pesan jgn bernafas ikut hidung tapi ikut mulut. Tp kdg2 terr lah.

Tapi lama2 dah pandai la snorkeling. Weeee… hahaha. Peh tapi memang sejukkk wo berendam lama dlm laut. Dah le musim sejuk ni. Menggigil2 kitorang tp best n enjoy.



5.30 PM – balik hotel

- rehat, solat



7.40 PM – jalan2 sekitar kedai2 souvenir di Dahab

Jom tengok souvenir sampai lebam! Muahahahaha!!



















































bersambung lagi daa..... hahahaha/......











7 comments:

Boneka tak sakit said...

panjang yer! memang happening rupa2 yer pecutian nie!

baru tgk pic je! jap baca..

xde lah gersang mana percutian nie!

Boneka tak sakit said...

hurmmm snokerling~ semua xsangka yer! sgt2 tak sangka kut!

ahhh..
taktau nak komen apa dah! panjang gila rupa yer pecutian nie

patut lah balik pown happy! memang best!

Ms.Independant said...

yay! akhirnye ade gamba sendri!
thanks bangat dear!

syoknye diving...
tak pena diving taw!
& meleleh air luir tgk sume cenderahati tuh!!!
bestnye klo dpt!
bole tmbh koleksi...
hehe

:)

Tawel Sensei said...

Mana dia souvenir untuk eden? Adakah ia cawan cap kepala Cleopatra itu?

Ah Fatt said...

ada souvenier untuk kami?

amirah said...

uihh...i rambang mata u tgok souvenir2 tu..
tapi xleh pilih la..huhu

seimura said...

boneka....
ye mmg sgt happening n aku sgt enjoy.


ms.indie....
ahahahaha, gmbr tu xcomey lgsg. huhu

hahahah. aku pon xbeli cuma amik gmbr je. hak hak.



tawel rahsia....
hohoho rahsia. lalalalala...




ah fatt....
insya Allah ada akan dtg. weee haha.



amirah....
mmg rambang mat. aku pun cuma ambil gmbr je xbeli pon. huhu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...