14 February 2010

DAHAB part 4 (glassboat)

sambungan ... ( 1 Februari 2010).... masih glassboat...

Aku teman Orihime yg dah mula pening2 n mabuk laut naik ke bahagian atas glassboat ini. Memang kalian akan rasa pening bila pandang ke bawah terlalu lama kerana boat bergerak dgn laju.

Tangga tempat kami naik ke atas.


Macam nak terjun dalam laut ni. Hahah.






Sempat snap pelancong main scuba.


Gaya pro cameragirl -> senget lak gambar ni hak hak hak.









Boat sudah patah balik dan hampir menuju ke jeti (eh jeti ke?).



10.50 AM – turun dari glassboat





Amik gmbr bayang2.


Rakan2 shinigami agagaga..




bersambung....

7 comments:

ada said...

berapa weh perbelanjaan semua yang ko jenjalan ni?? best arr aku tgk

Tawel Sensei said...

Aiyak. Kepala aku sudah senget gara-gara gambar yang senget itu! Tamatlah sudah kisah bot kaca kau ni ye. Bersambung ke mana lagi pula lepas ni? :D

fiD said...

lol!

bile aku habis bace n3 nie, aku nak tanye bape kos..

tup2, org 1st komen tu dah tanye daaaa...

Ah Fatt said...

smart ler pic ko dengan renji
aha

seimura said...

ada....
nak tau? dlam RM400. sgt2 berbaloi n aku sgt2 puas hati. weeee...


tawel sensei....
haha padan muka dh senget.
ok tunggu entri slps ni. ahaks.



fid....
haha. jawapan seperti yg kusebut di atas. cehh.


ah fatt....
ahahahahaha smart ke. hak hak.

hisham said...

asal u x terjun je...geram la tgk laut tu...ade jaws x?

seimura said...

bro sham....
ahahahaha... malas nak basah2. byk lg tmpt lain nk pergi.
ohoh xde jaws jgn risau. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...