08 July 2010

Biarku Pergi Membawa Diri


Assalamualaikum…

Peh bunyi tajuk macam sedih je kan? Ada macam-macam perasaan sekarang ini. Sedih ada, gembira ada, runsing ada, teruja ada dan macam-macam lagi lah.

Esok atau lusa aku akan berangkat ke Kaherah. Bercuti untuk beberapa hari. Holiday, jalan-jalan, melancong ke suatu tempat. Di mana? Jeng jeng jeng… Buat masa ini biarlah rahsia. Ngeh ngeh ngeh. Nanti dah balik dari sana, baru aku cerita dan upload gambar.

Percutian ini bakal bermula pada 9 Julai hingga 12 Julai. Tak la lama sangat pun tapi for sure ia amat memenatkan dan menyeronokkan. Hahahha. Sebenarnya agak teruja dan tak sabar. Weeeee haha. So, babai Mansurah. Gua mahu jalan jauh, tinggalkan bumi Mansurah buat seketika.

Yang pasti 13 Julai aku mesti dah ada di Mansurah semula coz 14 Julai ada Gathering Krew Al-Fityan di Mansurah. Start pagi. Wow macam best gila ada gathering beb! Tak sabar jugak nak pergi ni nanti. Hahahah.

Actually bulan Julai ni maybe agak sibuk dengan pelbagai aktiviti dan program dengan Fityan. Enjoy it. Aku tak balik Malaysia so aku akan mengaktifkan diri dengan menyertai apa jua aktiviti yang best di sini. Nanti bulan depan, dah start bulan Ramadhan, dah tak larat pula nak jalan ke sana ke sini. Tak gitu? Hehehe.

Okay update ringkas (mana ada ringkas, panjang gak hahahah). Mahu blogwalking. Adios.

2 comments:

Beruwang said...

beli cenderamata untuk uncle ye.. kurma ke.. nak pose ni

Seimura said...

boleh uncle, boleh.. hihi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...