28 March 2010

Rasa Ini Membunuhku

Assalamualaikum...

Terasa nak update. Heheh. Aku masih belum sembuh sepenuhnya daripada demam ni.. (aku jatuh sakit sejak Rabu lalu). Masih batuk-batuk sikit campur selesema.

Aku seorang yang cekal, kuat dan tabah. Ye aku tahu. Boleh tak aku nak memaki? Ohhh itu dilarang. Aku sudah berazam tidak mahu memaki hamun lagi dalam tulisan aku di blog aku ini. Habis tu, apa boleh aku buat untuk redakan perasaan marah lagi sakit hati ini? Istighfar lah. Astaghfirullah... Atau ucaplah 'AlhamduLillah 'ala kulli hal' <------ senior aku yang ajar ni.

ALHAMDULILLAH 'ALA KULLI HAL... ( segala puji bagi Allah atas setiap hal @ perkara )
p/s: terima kasih senior. :D

Ada sajak sikit tapi tak sempurna dan caca marba. Hohohoh

Hari-hari malap melanda
Mendung hitam menerpa
Petir tiada guruh pun tiada
Hujan hanya sedikit cuma

Kalam membisu pena terkaku
Terus menunggu hingga buntu
Merenung kosong akhirnya lesu
Rasa ini sangat membunuhku

Hari ku masih malap
Hanya diselubungi awan gelap
Namun ku tak putus harap
Moga dugaan ini kan lenyap

Senyumlah wahai diri
Walau hati dicucuk duri
Walau bisa tidak terperi
Walau penawar tidak tercari

8 comments:

amirah said...

semoga cpt sembuh :)

Kapten said...

pasal sajak ko tu
aku x terasa pedasnya
haha

fiD said...

wah! dah lame x updated,,

sape ko marah nie? hmmm...

coolll k...

ada said...

get well soon weh,. kalo selsema,makan banyak vitamin c.. heheheh

Muhamad Amirul bin Hasim said...

syafakillah. Moga Allah menyembuhkan ustazah.

seimura said...

[ amirah ]

amiinnn. terima kasih banyak..



[ kapten ]

ehh??
ko ada baca blog aku kat yahoo ke kapten?
musykil kejap..



[ fid ]

haha sibuk sikit la. cehh poyo.

hihihi ada la seseorang tu. masa tu je.

jangan risau aku dah ok lama dah. coooollll... :D



[ ada ]

amiinnn, terima kasih atas nasihatmu. hik hik..



[ Ustaz Amirul a.k.a YDP ]

amiiinnn... syukran awi..

Meowwwww said...

Meowwwww

seimura said...

[ Meowwwww ]

meowwwwww

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...