04 March 2010

Kobis ke Kubis?

Ladang kobis ( atau kubis? ) di tepi jalan.


Kobis Mesir memang besar2 belaka.


Kobis sangat murah kt Mesir ni. Satu singgit. Ade gak yg 2 hinggit atau 3 hinggit.



Kembang betul daun kobis ni haha.


Kalau sekali beli kobis ni, seminggu makan belum tentu habis. Huhu.





5 comments:

Tawel Sensei said...

2 Hinggit atau ringgit? Haha. Kau tak makan sayur kan, maka kalau setahun pun belum tentu habis kobis tu!

seimura said...

[ tawel sensei ]

2 geneh je. Hohoho.

Hoho aku maksudkan kalau beli utk rumah la, utk masak. Buat sayur ke ape ke. Budak2 umah aku still makan apa? :p

Ms.Independant said...

aku ske kobis!
tp aku dgr tak elok utk penglihatan.
ntah ye ntah tak...
sowie klo salah.

:)

Boneka Tak Sakit Self-ProClaim CasaNova said...

aku xdpt nak mengkaitan diri aku dgn entry nie sebab aku xtau harga kobis dipasara malaysia maupown uganda! sekian

apa2 pown xsangka mesir mcm2 ada

seimura said...

[ ms.independant ]

sebenarnya kobis baik utk cegah kanser. tetapi...tidak bagus dimakan selalu oleh kaum wanita. kerana ia menyebabkan keputihan dan juga tak bagus utk peranakan. Wallahu a'lam.



[ boneka tak sakit ]

panjang gila nick ko tu.

kobis Mesir besar dan murah. sekian.

memang mcm2 ada. weeee~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...