10 October 2010

Setelah Empat Hari....

Assalamualaikum...

Akhirnya setelah empat hari internet rumah aku 'mogok', 'dia' kembali memunculkan dirinya pada tarikh keramat ini. 10.10.10. Amboi-amboi, kau sengaja tak nak bagi aku update blog la tu.

Cerita di sebalik line internet yang hampeh selama empat hari ini bersama tarikh 10/10/10 ini adalah... Hhohoho. Semalam aku berdoa dan berharap, mudah-mudahan hari ada line internet yang lancar (bukan putus-putus ok?) kerana aku nak update blog pada hari ini. Ngeeee. Aku macam update blog lima hari sekali pula sekarang ini hahah. Alhamdulillah akhirnya ada line..

Hari ini, 10 Oktober 2010 adalah hari konvokesyen bagi graduan-graduan Al-Azhar di Mesir. Wow! Majlis dibuat di bangunan Al-Azhar Conference Centre (ACC). Eh cop betul ke 'conference'? Ah tak kisah lah yang penting singkatannya ACC. Graduan Syariah Islamiah, Usuluddin, Bahasa Arab dan Takhasus Qiraat berkonvo beramai-ramai. Tapi sebenarnya ramai juga yang telah pulang awal ke Malaysia, tak join konvo.

Ok jangan tanya aku, "Habis ko tak konvo sekali ke?". Aku hempuk karang. Aku belum habis belajar ok? Ada baki lagi setahun. Dan aku berada di tahun akhir sekarang. Baru je naik akhir September lepas. So adakah aku akan join konvo tahun depan? Jawapannya rahsia.. Lalalalalala~

Ok la update ringkas je. Nak siap-siap gi sekolah. weeeeee..

4 comments:

ada said...

weh, dulu kan ustaz aku cakap, kat mesir tak de konvo, terus dapat scroll,. sekarang dh ader eh konvo???

Seimura said...

ohh aku pun tak tahu sejarah dolu ade ke tak konvo. ngeeeee~

Aleen Aiden said...

aku pon nak konvo jugak bln dpn!hee.insyaAllah..byk sungguh blog ko.yg mane 1 yg ko utamakan nih.huhuh

Seimura said...

wahh tahniah la aleen. oh memang banyak dan blog ini adalah yang diutamakan. ngeh ngeh.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...