20 March 2015

Selamat Ulangtahun

Assalamualaikum..  

     Hai semua. Hari ini adalah ulang tahun blog ini yang keenam. Wahhh... sudah enam tahun laa. Alhamdulillah masih bernyawa. Walaupun kadang lama tak update dan tak ada entri baru tapi sekurang-kurangnya masih ada viewers dan pembaca. Weeee~

     Sekarang aku memang update blog pakai smartphone je, senang. Kalau bukak kat laptop kadang lambat loading. Atau kadang-kadang kena kacau. Ada saja halangan. Ceh, konon. Dengan android,  aku menaip sambil baring pun boleh. Anytime anywhere lah katanya. Tapi tak lah sampai bawa masuk ke dalam bilik air. That's not me.

      Kadang-kadang aku rindu juga zaman kegemilangan (ceh) blog aku dulu-dulu. Dulu aku lebih out spoken. Sesuka hati nak tulis apa. Nak kutuk, nak maki, nak puji, nak luah tak puas hati dan apa-apa sahaja lah. Kata orang tu, tulisan yang jujur dan tak hipokrit. Lantak lah orang nak cakap apa. Pedulikan.

    Sekarang, seiring dengan peningkatan usia (ewah) aku dah kurang atau pun dah tak ada  lah nak memaki mengutuk atau cakap apa saja yang tak puas hati. Biasa-biasa saja. Bukan lah nak jadi hipokrit tapi dah semakin matang mengawal perasaan dan lebih berlapang dada. Wahh gitu kau. Kekeke.

    Walaupun blog aku ini lebih kepada kisah hidup aku, bukan spesis blog formal yang penuh informasi tapi aku enjoy menulis. Followers tak ramai pun aku tak kisah. Gah nya satu blog itu bukan hanya kerana sebab followers yang ramai, hehe. Aku selalu juga tengok statistik viewers blog aku ni. Boleh tahan juga ramai yang baca setiap bulan. Yelah,  bukan blog glamour hanya blog picisan. Bukan glamour yang aku cari. Heheh.

    Identiti aku dengan nickname Seimura juga kekal misteri di mana tak ada satu pun gambar myself aku upload di sini. That's my style. That's so me.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...