16 July 2009

aku nk balas dendam...

warghh... takut dgr tajuk 2... bls dendam knp? untuk apa? lalalalalalala....

xde benda. just nk post sebanyak mungkin cerita dlm blog aku ni. coz dh lama sgt aku tinggalkn n lg satu, mgkn lepas ni xberkesempatan lg selama hampir sebulan or mungkin lebih. lepas ni aku dlm zon busy(ke menyibuk?) dgn majlis tunang sepupu aku ahad ni n minggu depannya plak majlis kahwin adiknya...(dua2 sepupu aku daa...) 2 nnti aku crita la... xsesuaiii crite skrg. cehh..

dh lama xdgr lagu lp(linkin park). so lagu new divide ni mengubat kerinduanku..(erkk??). hahaha. soundtrack filem transformers 3 ni mmg catchy n best giler. 1st time aku dgr intro lagu ni, aku dh agak ni lgu baru lp. aku mmg mudah kenal style lagu sebuah band 2. mst ade trademark msg2 kn? lebih2 lg pd band yg aku minat. lp yg telah memikat hatiku mse aku form 4 (2001). smp skrg msh mnt lg tp xler se'die-hard-fan' zaman teenager dulu...ops... ahaks... kan sesuai dgn tagline blog ku ni... 'aku dulu dan kini'. kdg2 mengimbas kenangan silam. chewahhh... sesuaiii ke?? huhuhu...

tp aku msh xberkesempatan utk tonton filem tranformers 3 ni. dgr org kata best giler, rugi xtgk. xleh jd ni. nk kena tgk gk. 2 la.. hr 2 g jb xnk tgk plak dgn si kema' n pem. tp mse 2 dh kuar ke filem ni? dh rasanya. ntah la xingt. byk sgt filem baru berbentuk sequel yg kuar skrg. aku pn dh confuse.. ape2 saje la.. so give me reason...(sekadar nyanyi sebaris lirik lagu new divide..)....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...