04 June 2012

Selamat Hari Bapa

Assalamualaikum.

Lama jugak tak update blog. Bulan lepas (Mei) langsung tiada entri baru tapi aku tengok kat overview ramai jugak yang tengok/ baca blog aku, ada 850 viewers. Bagi aku angka itu agak banyak kerana aku bukanlah blogger popular. Itu yang tetiba hari semangat nak update blog. Ceh.

Korang kadang-kadang ada tak google yourself? Muahahaha bunyinya macam perasan glamor tokk tapi aku kekadang ada juga google diri sendiri. Aku google nama pena aku la iaitu Seimura. Ececeh. Dah lama juga tak buat kerja ini, tadi aku pun buat. Salah satu carian aku jumpa Seimura di arakian.com. Arakian adalah salah satu laman web sosial yang pernah aku sign up dulu masa aku di Mesir. Tak silap aku macam tahun 2010 ke 2011 entah. Bila baca balik blog yang aku tulis dalam arakian tu buat aku rasa nak gelakkan diri aku sendiri. Ya, di situ, sisi lain diri aku yang gila-gila, brutal, poyo dan lucu masih tebal. Ngeee...

Oleh kerana aku dah lupa password maka aku tak boleh sign in arakian tu hahah. Tak pe lah. Tak penting pun. Aku kan memang suka merepek menulis tentang apa saja di mana-mana blog milik aku. Macam nak kembali ke masa itu di mana aku sangat outspoken (betul ke word aku ni?) Maksudnya aku main cakap lepas je, nak maki ke nak mengutuk ke nak mencarut ke. Tapi peningkatan umur telah membuat aku berfikir banyak kali untuk cakap lepas macam dulu. Uwek rasa nak muntah pulak. Peningkatan umur konon.

Okey sempena bulan Jun ini aku mahu ucapkan selamat hari bapa buat semua bapa di seluruh dunia. wiwiwiwi. Tak lama lagi nak masuk bulan puasa pulak (bulan depan 19 Julai kot). Kepada kaum wanita, dah habis ganti puasa ke? Kekeke. Ganti, jangan tak ganti.

Okey babai...


2 comments:

Amirul Nadzri said...

yeay, seimura sudah update..! huhu..lama tak dengar citer awek sasuke nih..=P

Seimura said...

Muahaha. Kembang kuncup aku bila ko gelar aku awek sasuke. Thanks Amirul sudi baca blog poyos ini. Kekeke.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...