08 January 2012

Hurghada

Assalamualaikum.

Testing. Hai, apa khabar semua.


Hohoho. Rasanya macam dah lama tak letak gambar kan? Gambar di atas ini diambil ketika aku berada di atas bot. Lokasi di Hurghada, Egypt. Aku dan beberapa rakan 'melancong' di sana pada akhir Julai tahun lepas. Sepatutnya aku buat entry catatan perjalanan seperti yang dulu-dulu (Sinai, Dahab, Matruh dan lain-lain) tetapi aku sangat sibuk waktu itu dan tak sempat.  Bila dah balik Malaysia dah ada kelapangan, aku terasa macam dah basi pulak cerita holiday di Hurghada. Haha. Itu sebabnya aku tak buat catatan perjalanan macam dulu-dulu. Cewah, macam la lama sangat.

Tapi aku rasa perlu jugak aku cerita dan kongsi pengalaman melancong ke sana. Beserta gambar-gambar menarik ngeheheh. Tapi nanti lah ek. Kui3.

Ok cukup setakat ini ye kawan-kawan. Babai..


3 comments:

Faaein Talip Roy said...

ye.. aku menunggu cerita2 mu yang lain..

wah lama tak singgah sini..

apa khabar cik seimura..

moga baik2 aja.. ^^

aleen aiden said...

dah balik malaysia?cuti sem kah?

Seimura said...

Hai Faarihin. Busy sikit la akhir-akhir ni. Thanks singgah.

Hai Aleen. Dah habis belajar pun, balik Malaysia terus. Weeee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...