26 October 2011

Menatang Apa Wordless Wednesday ni?

Assalamualaikum.

Hari tu sejak balik Malaysia pasal rusuhan, agak lama aku tak update blog. Then bila pulang ke Mesir semula pun lama tak update. Pendek kata dah tak aktif buat entry dan post entry.

Tapi aku tetap blogwalking sana sini gitu cuma tak rajin drop komen pada entry blog yang aku follow. Dari situ aku mula menyedari sesuatu. Itu pun daripada twitter aku jugak. Istilah wordless wednesday. Kalau di twitter status mereka (bloggers) ada mention #wordlesswednesday, #WW, #ww. Dan setiap entry blog pada hari rabu akan bertulis Wordless Wednesday #1 atau #2 dan seterusnya bergantung kepada jumlah entry yang telah dihasilkan. Trend apakah ini?

Kengkonon setiap hari Rabu tak boleh buat entry 'menulis' atau 'bercakap', hanya letak gambar. Dah namanya pun wordless gitu kan? Hohoho. Tapi aku tak akan ikut trend begini. Kalau akau rasa nak menulis pada hari Rabu, tulis je la. Ngehehe.

Okeh aku nak out. babai.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...