04 October 2009

kreatifkah aku?

lalalalala....kdg2 aku teringat plak pd satu kisah yg berlaku sekitar 2004 n 2005 ni. ketika msh menuntut di MARSAH. apa dia? jeng3...

spt yg ramai tau aku ialah hantu komik. aku dh start beli kreko n gempak sejak zaman sekolah menengah tp xle beli setiap keluaran. save bajet. kdg2 gilir2 ngn kwn aku. kdg dia beli kdg aku beli. tp stat form 5 aku terus xmissed beli Gempak. smpai la ke MARSAH. n tmbh lg 1, utopia. kreko kdg2 je aku beli. heheh. then ade plak member 2 rajin beli arena komik. aku plak terus beli kreko tiap2 keluaran coz xnk tinggal cte naruto, death note, fullmetal alchemist n bleach.

alkisah gempakstarz (nama syarikat yg kuarkn gempak, utopia, starz n hype) wt 1 peraduan. wt logo plg kreatif. logo gempakstarz. tp syaratnye kena gunting token kt slh satu mjlh yg empat 2 n lekat kt borg peraduan. cnth; token dr mjlh gempak digunting n lekat kt borg kt mjlh selain gempak spt utopia. maka dgn kental aku beli ke empat2 mjlh tersebut tiap2 keluaran selama beberapa bln bg menyertai peraduan 2. lg byk peraduan dihntr, lg tinggi peluang utk mng hadiah.

bile keputusan keluar, namaku turut tersenarai sbg slh seorg pemenang (cewah) tp tmpt ke enam je. hadiah utama motor. ada tempat pertama hingga sepuluh. then saguhati pn ada gk. yg agak frust. hmm... hadiah tmpt ke enam katanya barangan nike bernilai rm650 tp hadiahnya aku rase cm xsmpai rm650. aku just dpt beg, kasut sukan, topi n err...seluar pendek? (xsesuai).

kan best klu aku menang tmpt ke tujuh. dpt gitar elektrik 2 beb. hadiah ke lapan lg best. ipod. hish geramnya. npe la aku mng no 6. huuhu. tp yg wt aku tertanya2..kreatif sgt ke logo2 yg aku buat n hantar 2. huwa3.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...