04 September 2009

narutomania

lalalalala.... aku mula bace komik naruto sejak 2002 kt kreko.watak aku minat wktu tu tentu sasuke. ceh. narutomania perkataan yg aku rase sesuai utk mereka yg begitu menggemari apa shj tntg naruto; manga, anime, merchandise, cosplay, cd n vcd n apa saja n mengetahui cerita naruto dgn complete tanpa tertinggal satu watak pun. semua watak xkira kecil atau besar dikenali.

aku mengalami demam naruto atau narutomania sekitar 2006 n 2007 cz time 2 aku dh hbs study.dan demam itu berjangkit pd adik2 aku. heheh. naruto begitu berkuasa n terkenal di seluruh dunia.walaupun org kata umur aku skrg dh xsesuai nk minat kartun2 ni...ape aku peduli pasal tu.huhuh. naruto pn mgkn dh nk hbs episodnya. mksd aku mangaka naruto, masashi kishimoto akan menamatkn siri manga naruto xlama lg. dh lama sgt jln ceritanya xhbs2. hahah. well aku akn menunggu saat itu...ahaks

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...