22 March 2009

about myself

aku dilahirkan dikampung...heheh...btl2 kampung. bkn hospital. umah atuk aku yg namanya kampung tiong bharu yg terletak di gersik, muar,johor. kul 4pg tuu... tp aku xpasti sape yg smbut aku..mak bidan ke..nurse ke..aku xtanye mak aku pulak. haha. dulu abah keje kt pahang..pegawai felda. so mse bru kawen abah n mak duk pahang la . berat aku mse bru lahir  3.2kg xsilap..normal je la..xbesar sgt, xkecik sgt mse bru kuar 2. huhu. n...aku diberi nama...heheh...rahsia. lalalala.... hehe. :-)hehe

lupakan dulu pasal aku mase baby...hahaha. hmm... aku xtau la npe aku wt blog ni... tp ni saje2 je cuba2 n isi masa lapang (heh...byk ke masa lapang?) atau dlm kata lain...saje nk cuba sesuatu yg baru. hih. cm2 ke...try2 je ni... tp xpe la...mungkin aku agk ketinggalan dlm wt blog2 ni tp ni bkn keje sepenuh masa aku...byk lg keje lain nk buat drpd ngadap pc berjam2 hanya utk update blog (huh?) bunyinya mcm perli org2 lain yg rajin update blog. haha. xde la... 2 kn hak msg2..suka hati depa la..heheh

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...