11 May 2009

merdekakah aku????

assalamualaikum....

semalam....selesai sudah perjuanganku dlm menempuh imtihan yang agak kucar-kacir...hihihi... n smlm jgk dh start beli2 barang kt sikah..... guess what? aku beli jubah, stongan, tudung n wafer coklat. sesungguhnya jubah2 n stongan2 itu adalah utk adinda-adinda ku yang tercinta..... (err...adakah bondaku mahu pakai jubah?? xpasti...) bkn ape... aku bkn pakai pun jubah2 mesir ni... so aku beli utk adik2 tersayang je la.. heheh....

so my beloved sisters.... tunggu kepulangan kekandamu yg penyayang ini...(cehhh..) ke pangkuan kalian.... aku lom bgtau mak n abah yg aku tukar tarikh tiket.. tgh hr kang bru call mereka. heheh.. pasti mereka sgt gembira mendengar berita ini sampai melompat2..(pehh...melampau la tu... yg melompat2 tu kau je seimura) hahaha. saje je la... well... byk lg benda aku kena setel sbl pulang ke malaysia tanggal 19mei ini...chaiyok2...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...