11 April 2009

air coklat tumpah atas artwork???

diam xdiam aku dh pn anto karya aku kt encik lagendaseni.... salah sorg org kuat alfityan. tp bkn 2 pokok critenya... cerita yg sebenar ialah...jeng3..

di suatu pg yg indah... lepas solat subuh... cm biasa la mengaji. sbl 2 aku wt air.. capuccino coklat. mmg sedap air tuu.. aku mengaji atas meja bulat n ia terletak di ats ktl aku. atas meja aku pula ada mcm2 brg... fail.. pen2 n alatulis.. nota2, khulasah n ktb qiraat, matan toiyibah n ape2 lg tah. semua tersusun rapi je la. biasa la.. ngaji2 mata pn mengantuk. so aku nk minum air... ntah cmne... tgn aku yg licin ke.. gelas yg licin ke.. dh pegang, gelas 2 terleps dr tgnku lalu ia tumpah ke meja bulatku yg brwrna hijau 2... n yg plg best ialah air 2 btl2 tumpah atas artwork ku.. waaa....waaaa.....

tnpa buang mase aku amik tisu n lap2 semua brg yg terkena air. meja sume la... (nsb baik xtumpah atas lihaf...klu x lg haru..). artwork ku... (nsb baik lum ink lg) terkena bhgn bwh kertas a4 2 je... xla smp atas cz aku smpt agkt cpat2 kertas 2 ble air 2 dh tumpah (demi menyelamatkn lukisanku?? cewahh..hhaha)...

aku dh le bru dpt idea dr seseorg utk wt kartun 2.. lum sempat siap air dh tumpah atas kertas 2 pula.. bukan sng nk melukis...huhuhu... moralnya... klu dh ngntuk sgt...tdo je kejap atau g basuh buka. tp...aku tertumpahkn air 2 sbb aku mengantuk sgt ke....bkn sbb aku terlepas pegang gelas 2 sbb licin ke? ntah.. aku pn xtau ape sbb sbnr. yg penting... aku akn terus berkarya. cewah. hihihi..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...