01 August 2010

Nak Pengsan Kejap Boleh Tak? Hahahah..

Assalamualaikum...

Ape tah tajuk entri aku? Macam poyo gila hahahah. Konon macam busy sangat la sampai nak terasa pengsan. Ceh memang teramat poyo. Dush!!

Kejap lagi jam 8.30 am hantar Achik ke airport. Ramai juga yang pulang ke Malaysia pada tarikh 1 Ogos ini. Huhuhu. Semalam tiba Mansurah lebih kurang jam 8.00 pm. Then akan terus stay Kaherah (seperti yang aku pernah beritahu dalam entri sebelum ini huhu). Agak letih dan penat jugak la. Lebih-lebih lagi time musim panas ni. Fiewww!!


Can you see my eyes are shining bright? Cause I'm out here on the other side... OPss tetiba nyanyi lagu My Chemical Romance plak. Ya aku just nak tanya gitu, 'kau nampak tak mata aku bersinar-sinar ni?' Wink wink!! Bersinar penuh dengan kegembiraan dan penuh energy. Bukan layu dan kuyu penuh kelesuan dan kelemauan. Sembunyikan sinar malap keletihan di matamu tapi pamerkan sinar terang kegembiraan, keterujaan dan keceriaan. Weeeeeee~
Ok la aku nak blah.  Nak makan, nak siap-siap. Chow..

p/s : Ada jual ABC tak kat bazar nanti?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...